sobota, 5 maja 2012



Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych animacji!
Ja też zabrałam się za Top 10 :D animacje mnie wciągnęły :)

1. Smerfy Za niecierpliwością oczekiwałam na tą dobranockę.


2. Gumisie


3.Pszczółka Maja :D



4.Jetsonowie świat przyszłości :D


5. Kaczor Donald


6. Flinstonowie

7. Kubuś Puchatek ale tylko stara wersja. Kłapouchy dla mnie wymiata
8. Muminki  
9. Scooby DooScooby Doo
10 Czarodziejki z Księżyca

Jednak 10 meijusc za mało... a gdzie mam dać?Noddy wraz z jego samochodzikiem, Myszka MicyMiś YogiBolek i LolekKreciki wiele innych :(

16.

8 komentarzy:

  1. Smerfy, Gumisie, Pszczółka Maja, Jetsonowie... Ach jak fajnie sobie powspominać:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gumisie, Smerfy i Kubuś Puchatek wymiatają, ale Muminki z Buką to koszmar mojego dzieciństwa ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, coraz więcej jest takich akcji, a ja wciąż nie zrobiłam wpisu o takiej, do której mnie otagowano już z pół roku temu... Muszę w końcu zacząć nadrabiać takie zaległości...
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubuś Puchatek w starej wersji <3
    Poza tym bardzo lubię wszystkie z animacji, które wymieniłaś. No, może poza Gumisiami do których nigdy nie mogłam się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś oTAGowana! Szczegóły na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymieniłaś wszystkie moje ulubione bajki:) Dorzuciłabym jeszcze "Sally czarodziejkę" i "Syrenkę Mako" ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za komentarz :D