wtorek, 5 czerwca 2012

Fortepian



Tytuł: Fortepian
Oryginalny tytuł: The Piano 
Autor : Jane Campion, Kate Pullinger
Wydawca:  Bela Med
Liczba stron: 194






Ada McGrath wraz z dziewięcioletnią córką Florą przypływa do swojego męża do Nowej Zelandii.  Młoda Szkotka, która w dzieciństwie postanowiła, że nie będzie mówić została
wydana za mąż za człowieka, którego nigdy nie widziała. Zabrała ze sobą wszystko co kocha i co  jest dla niej najcenniejsze - fortepian. 
Przez fortepian jej losy splatają się z przyjacielem jej męża George Bainesem , któremu daję lekcję gry na pianinie. Ada poznaję uczucia związane z miłością i erotyzmem. 



Książka mi się podobała, choć poszukałam opinii na jej temat i zauważyłam, ze dużo osób podchodzi krytycznie do niej. Dla mnie to romantyczna opowieść.
Chętnie zobaczę film. 

Jeżeli ktoś ma ochotę niech przeczyta, a jak nie to nie. Typ książki, która spodoba się nielicznym. 

Krótki opis bo i książka jest cieniutka. 

Następny wpis będzie dotyczył "Motyla" książki która dotknęła głęboko mojego serca. 

4/5

19.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za komentarz :D